2012. október 1., hétfő

Könyvtárszoba könyvek nélkül / Bookshelves wallpapers

Találtam egy szuper képet egyik új magazinomban (naná, hogy most hoztam Londonból), ami annyira megtetszett, hogy kicsit jobban megnéztem, és kiderült, hogy nem minden az, aminek látszik!
Hát Ti először mire gondolnátok?

forrás:next.co.uk
Jó, jó, persze a cím már sokmindenkinek elárulta a helyes választ, na de mégis, tegyétek a kezetekre a szíveteket (ja bocs, fordítva... - ezeket mindig összekverem :)), és mondjátok azt, hogy szerintetek ez nem egy könyvespolc.
Hát nem az! Na több se kellett, nekiálltam keresni kutatni az interneten, mert most egyébként is annyira divat a különleges tapéta, hogy Dunát és Temzét is lehet vele rekeszteni egyszerre.
Én egyébként nem vagyok tapéta párti, mert megunás esetén csak nagyobb munkával cserélhető, mintha csak új színre festenénk a falat, arról nem is beszélve, hogy ha megsérül nem javítható, vagy ha éppen a gyerekek rajta élik ki kezdeti kreativitásukat (de hol máshol, ugye...), akkor aztán végképp mi lesz.
Valahogy ez a könyvespolc tapéta mégis díjnyertes nálam, akár már tenném is fel a nemlétező falamra.
Ilyenek vannak:
A Prada természetesen nagystílűen csinálja, mint mindig:

Prada Book Event Moscow
Könyvespolc a kandalló mellet stílusban:

incrediblethings.com
Az alábbit azoknak ajánlom, akik csak lakberendező tanácsára vásárolnak könyveket, hogy menjen a lakáshoz :)

trendbuyers.com
Klasszikusnak mondható, bár a táblafestékkel kezelt fallal elég extra, ez is nagy divat most, és nekem nagyon tetszik kis és nagy felületen, keretezve meg anélkül is, meg mindenhogyan:

pinterest.com
Humoránál volt a tervező az alábbi kis mosdó kialakításakor is :), hát szerintem király!

nola.com
És még komment nélkül álljon itt pár öteletes példa. Van ám még színes is, meg gyerekszobába való, meg minden.
Ne felejtéstek el megosztani a bejegyzést másokkal is ha tetszett!
 
mrperswall.co.uk

 
designerwallcoverings.com

 
desiretoinspire.net

 
dustyburrito.blogspot.com

 
houzz.com

Ja, meg ha van valami építő esetleg leépítő jellegű megjegyzésetek, akkor ne kíméjetek, közvetlenül a bejegyzés alatt indulhat a vélemény nyilvánítás.
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése