2012. január 12., csütörtök

Közvélemény kutatást indítottam

Kedves Blogolvasóim!


Mikor befejeztem lakberendezői tanulmányaimat, sokan gratuláltak, sokan lelkesedtek, de még többen voltak azok (éredekes módon saját közeli családtagjaim és barátaim közül a legtöbben), akik kétkedve fogadták ennek a kezdeményezésemnek a leheteséges sikeres kimenetelét. Hogy kissé pontosabban megfogalmazzam, kb. ilyen, és ehhez hasonló megjegyzéseket kaptam:
" És ezér' még fizet is valaki????"
" Ó, de szuper szakma ez, csak az a baj, hogy az embereknek nincs pénze rá..."
Az utóbbi megjegyzés alapján született meg első blogbejegyzésem, amit remélhetőleg :) már olvastatok, de ha mégsem, akkor most pótolhatjátok itt.
De csoda vagy nem csoda, (inkább talán szerencse kellett hozzá), azóta röpke idő alatt több megrendelőm is akadt, és nyugodt szívvel mondhatom, hogy volt közöttük olyan, aki éppenséggel nem a "semmi sem drága" kategóriájú megrendelő volt, hanem igenis akinek számított minden egyes négyzetméter, és minden egyes forint.
Ennek a tapasztalatnak a nyomán gondoltam azt, hogy az előbbi vélemények megfogalmazóinak talán nincs igaza, és a lakberendező alkalmazásának igénye nem feltétlenül pénzügyi kérdés.

Indítok tehát egy rövidke közvélemény kutatást, mert szeretném felmérni, hogy pl. Ti, akik a blogot olvasátok, hogyan álltok ehhez a kérdéshez. Kérlek, hogy őszinte véleményekkel segítsétek a munkámat, és egy kattintással válaszoljatok a jobboldalon látható feltett kérdésre.

Ha egyéb hozzászólásotok, véleményetek van, akkor pedig a bejegyzés alatt azt is elküldhetitek nekem, szívesen fogadom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése