2012. április 29., vasárnap

Milánóban jártam "A" kiállításon, 1. rész

Kedves Olvasóim!

Örömmel jelentem, hogy végre sikerült eljutnom Milánóba az „i saloni del mobile” elnevezésű elég híres és elég nagy nemzetközi lakberendezési és design kiállításra. Már 3 éve tervezem, de mindig közbejött valami, így most ez külön öröm nekem.
A z odajutás körülményeiről, és milánói tartózkodásom egyéb történeteiről itt most nem is szeretnék beszélni, erről elég annyi, hogy a város szuper, az emberek mosolygósak, az időjárás csodás volt, és biztos, hogy még menni szeretnék. Legkésőbb jövőre a kiállításra ismét. J
A kiállítást egy olyan jellegű helyen képzeljétek el, mint nálunk az EXPO, csak egy kicsit nagyobb szabású, és látványosabb. A rend kedvéért erről is álljon itt néhány fotó.




Az egész területen 20 pavilonban volt a kiállítás a klasszikus, a modern, a design, a konyha és a fürdőszoba témakörök köré csoportosítva. Mondanom sem kell egy-egy pavilon is óriási méretű, így 1 nap alatt sajnos csak 14-et tudtam megnézni, de már ez is nagyon sok volt, egyszerűen befogadhatatlan volt a látvány ennyi idő alatt. Jövőre biztosan két napos belépőt veszek.
Ami a legszembetűnőbb különbség volt az itthoni, expon megrendezett kiállításokhoz képest nem csak az, hogy össze sem lehet hasonlítani velük, hanem hogy ugyanolyan nagy figyelmet szenteltek a „körítésnek”, azaz magának a bemutató térnek (standnak semmiképp nem nevezném J), mint a kiállított tárgyaknak, enteriőröknek. Mivel ez megér egy külön posztot is, hát ez lesz az első rész, és ígérem, a napokban még jelentkezem a második résszel is.
A feltöltött képek saját készítésűek, de mivel fényképezni a legtöbb helyen nem volt szabad, én meg, köztudottan jógyerek vagyok, ezért csak titokban csináltam  őket ;), így a minősége némelyiknek hagy maga után kívánni valót, ezért ezt nézzétek el nekem.








A leglátványosabb és legkreatívabb kiállítóterek egyébként főleg azokon a helyeken voltak, ahol nem komplett enteriőröket mutattak be, ami önmagában is már látványosság, hanem a termékgyártók állítottak ki, azaz pl. csak design székeket gyártanak, vagy polcokat, stb., azaz ahol egy kicsit „fel kellett dobni” a dolgot. A székek és egyéb ülőbútorok egyébként önmagukban is megérnének egy külön posztot, de erre most azért nem fogok kitérni a két részes beszámolóban, mert Murphy törvénye alapján a fényképezőgépem aksija természetesen az első 1,5 óra után lemerült L, így a hátralevő időben minden egyes fotónál imádkozni kellett neki, hogy még csak ezt az egyet lécci-lécciiiii.
Na, de azért remélem, tetszenek nektek is a képek, és ha így lesz, akkor mindenképp osszátok meg velem is a véleményeteket, valamint holnap után olvassátok, nézegessétek a következő bejegyzést is, mert érdemes lesz, azt megígérhetem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése