2012. december 4., kedd

Nagy karácsonyi csomagolós bejegyzés :)

Remélem rendesen készülődtök már a karácsonyra! (Nem úgy, mint én...)
El kell mondanom, hogy én az ajándékozásban, úgy általában véve, leginkább az ajándékcsomagolást szeretem. Sokszor azt csinálom, hogy nem döntöm el előre, hogy milyen lesz a végeredmény, csak hajtogatom ide meg oda a papírt, aztán átkötöm ezzel-azzal így, meg úgy, aztán lesz belőle valami.
Ez alapján azt feltételezhetnétek, hogy a csomagolás számomra nem bír nagy jelentőséggel, pedig DEEEEE!
Szerintem a csomagolás annyira fel tudja dobni a legegyszerűbb, vagy akár a legkisebb méretű ajándékot is, hogy érdemes időt szánni rá.
Persze rengeteg helyen - és főleg a karácsonyi időszakban - ,olyan csuda díszcsomagolást készítenek nekünk, hogy a szavunk is elakad, de valószínúleg nem csak a látványtól, hanem az érte fizetendő összegtől is.
Na de amiket most összegyűjtöttem nektek, azok éppen attól olyan szuperek, hogy
1. nagyon egyszerű megcsinálni, sutább kezűeknek is ajánlott
2. csakis olcsó, és könnyen beszerezhető alapanyagokból áll
3. a gyerekeket is be lehet vonni a dologba, garantáltan egyedi lesz az eredmény.

És hát ugye, nekem az egyediségre való bíztatás szinte már a mániám! :)

Az itt bemutatott csomagolások könnyen és fillérekért beszerezhető alapanyaga a már elfelejtett, ámde még létező, és kapható ún. háztartási csomagolópapír. 5 ív van egy csomagban, szerencsés az a a család, akinek annyi ajándékra telik a mai időkben, hogy esetleg ez ne legyen elegendő. Az 5 ívet én az Auchanban 250 Ft-ért vettem. Szóval még két csomag is simán megéri ;)

Ezen kívül még ilyenek vannak felhasználva főleg:
- sima spárga
- kiránduláson összeszedett termések és fenyőágak
- tempera vagy vízfesték
- parafa vagy műanyag dugó
- színes szalagok és zsinórok (na ezek közül azért lehet kapni nagyon drágákat is)
Nade, hogy mostmár a képek beszéljenek helyettem...
ht csomagolópapír többféle széles piros szalaggal

papír kiflis zacskó lyukasztva, szalaggal :) cuki
 
 
fincsi süti csomagolva A4 másolópapírba :), gyöngybetűkkel ráírva a recept, és az elengedhetetlen piros szalag
 
dugó megfaragva, festékbe mártva, és máris mehet a nyomdázás a fehér papírra - javaslom aktuálisan most zöld és piros festékbe mártani
 
 
szintén nyomdázós technikával készülhet, kicsit több kézügyességgel

zsinórral, ággal, tobozzal, nemes egyszerűséggel
Óriási kedvenceim a tortapapírralfeldobott sima csomagolópapírok, szerintem zseniális, és ultrakönnyű!

 
 
És vannak a dekortapaszosak, ezekről már régebben írtam is, csudapofák, rengeteg van, nem csak karácsonyi, itt megrendelhető online: http://www.dekortapasz.hu/

 
 
ilyenek is vannak
így is lehet alkalmazni
 
 
azt is lehet, hogy egy drágább, dekoratív csomagolópapírt mégis megveszünk, de csak díszítésnek alkalmazzuk, nem teljes felületen. a semleges háttér jobban ki is emeli a díszpapír szépségét szerintem
És ha tényleg nagyon bénák vagyunk, akkor próbálkozzunk mondjuk színes fonalakkal körbetekerni egyszerű téglatesteket így:)
 
 
Az ötleteket jó szokásom szerint összegyűjtöttem az pinterest albumomban, van még sok szép példa, szerintem érdemes megnézni itt: http://pinterest.com/angelrooms/christmas-wrapping/, és ha ott rákattintotok az album követésére, akkor arról is értesülni fogtok, amit még a napokban fogok összegyűjteni.
Kíváncsi vagyok a véleményetekre, hogy nektek hogy tetszenek, lesz-e amit kipróbálnátok, úgyhogy indulhat a párbeszéd a bejegyzés alatt!
 
Remélem ezek után kevesebb mikiegeres és micimackós karácsonyi csomagást találok a fa alatt az idén! ;)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése